Skip to content

De ce, momentan, nu mai scriu pe blog?

24/06/2012
by

Am primit de ceva timp cateva comentarii care intreaba de ce nu se mai scrie pe blog. Observ ca sunt oameni interesati, unii cu motive sincere de a cunoaste mai multe iar altii care nu ar dori sa isi schimbe parerea pentru nimic dar care au placerea de a spune cate ceva doar ca sa deranjeze. Cred ca discutiile fata in fata cu unii dintre voi ar putea fi mult mai productive pentru ambele parti, in comentarii putem sa fim cat de duri dorim atata timp cat ne pastram anonimatul si nu ne desparte decat un monitor de interlocutorul nostru. Dar nu vreau sa spun prin asta ca discutiile pe blog nu pot fi productive si nu acesta este motivul pentru care nu am mai scris de ceva vreme pe blog.

Motivul real este timpul, toti ne confruntam cu aceasta dimensiune si pentru ca acesta este foarte putin am ales sa stabilesc cateva prioritati iar blogul nu prea este printre ele desi imi place foarte mult sa vorbesc cu voi pentru ca desi nu stiti, multe din intrebarile si dilemele inaintate de voi m-au facut sa ma gandesc mai serios la ceea ce cred si m-au ajutat sa inteleg mai multe. Sa nu va temeti, nu am devenit ateu, dar s-au schimbat mai multe lucruri in intelegerea mea asupra crestinismului. Iar pe de alta parte blogul nu a fost creat din motive egoiste ci din speranta ca as putea avea discutii constructive cu voi despre existenta lui Dumnezeu.

Mi-as dori sa am mai mult timp la dispozitie si sa pot sa impartasesc cu voi multe lucruri dar momentan nu se poate practic. Consider ca tema acestui blog trebuie abordata cu seriozitate iar pentru ca acest lucru sa poata fi pus in practica e nevoie de timp si energie pentru studiu serios.

Ca si concluzie nu stiu cand si cum voi continua cu blogul dar imi doresc foarte mult. Pana la viitoare postari as dori sa va recomand o carte pentru cine este sincer iar problema existentei lui Dumnezeu il framanta destul de mult incat sa o cumpere. Este o carte scrisa de Francis Schaeffer care se numeste „Trilogia” si este compusa din trei carti care dezbat subiectul existentei lui Dumnezeu din punct de vedere filzofic si istoric.

Pe curand.

One Comment leave one →
  1. eminescinescu permalink
    25/06/2012 9:55 am

    Am mai spus-o și o mai spun, scoate moderarea comentariilor, ca să se poată continua discuțiile și în lipsa ta. Am mai vizitat N bloguri unde această problemă nu există și lucrurile merg de minune.

    Numai bine.

Lasă un răspuns

