Skip to content

Carte gratuita – „Dumnezeu nu crede în atei”

30/08/2010

Astazi lansam un fel de concurs exclusiv pentru cei care sunt atei.

Concursul consta in:

Primii zece atei care ne vor trimite numele si adresa postala la sectiunea de comentarii (mentionam ca adresa nu se va publica pe site), vor primi gratuit prin posta cartea „Dumnezeu nu crede in atei” in limba romana, scrisa de Ray Comfort.

Efortul minim ce trebuie depus este sa trimiteti adresa iar noi va trimitem cartea, plus deplasarea la oficiul postal de care apartineti.

Update:

„Contrar opiniei populare, existenţa lui Dumnezeu poate fi dovedită absolut ştiinţific, fără nici o referinţă la credinţă sau Biblie. Este, de asemenea, posibil să dovedeşti că Biblia este de origine supranaturală. Acesta este scopul prezentei cărţi. Îi va arăta ateului că de fapt, ateismul lui nu există, va da pe faţă adevăratele motive invocate de agnostici, şi va întări credinţa creştinului.”

„Un om de ştiinţă rus, aflat la una din universităţile americane, a spus: “Fie există Dumnezeu, fie nu există. Ambele posibilităţi sunt înspăimântătoare.” Acest lucru este atât de adevărat… Dacă există Dumnezeu, trebuie să descoperim cine este El şi ce doreşte. Iar dacă nu există, am dat de bucluc: ne năpustim prin spaţiu cu 66.000 de mile pe oră şi nu este nimeni la volan. Ce gând înspăimântător!

Ray Comfort face din această carte o lucrare excelentă, arătând cât de ilogicăeste poziţia ateilor. De ce ar susţine cineva care are ochi să vadă şi creier să gândească, că este ateu? Nu este oare evident că orice design necesită un designer? Dacă te-ai plimba prin pădure şi ai găsi un tablou agăţat de o ramură dintr-un copac, automat ai conchide că nu a crescut în copac. Chiar dacă tabloul e confecţionat numai din componente naturale, este destul de evident din toată experienţa umană că astfel de lucruri nu se întâmplă fără un aport de inteligenţă. Chiar dacă nu l-ai văzut pe pictor, este evident că el există undeva. […]

Anunțuri
75 comentarii leave one →
  1. 30/08/2010 2:22 pm

    – „Contrar opiniei populare, existenţa lui Dumnezeu poate fi dovedită absolut ştiinţific, fără nici o referinţă la credinţă sau Biblie. Este, de asemenea, posibil să dovedeşti că Biblia este de origine supranaturală.”

    Oh, uau! Asta e chiar tare. Acum, din două una: ori Ray Comfort nu ştie ce înseamnă „dovadă ştiinţifică”, ori încalcă cu bună ştiinţă a noua lege (parcă a noua era cea cu „să nu mărturiseşti strâmb”?).

    – „Îi va arăta ateului că de fapt, ateismul lui nu există”

    Asta e un pic jignitor. Adică, cel puţin eu, am trecut de mult de vârsta la care să accept chestiuni de genul „lasă că o să creşti tu şi o să-ţi mai vină mintea la cap”.

    – „Nu este oare evident că orice design necesită un designer?”

    Nup, nu este evident. Cred că 150 de ani de evoluţionism nu pot fi combătuţi printr-o întrebare retorică şi atât 🙂
    Oricum, who designed the designer?

    • 30/08/2010 2:52 pm

      Salut,
      Multumim pentur comment!
      Doresti cartea?

      • 30/08/2010 3:02 pm

        Cartea asta nu, dar dacă ai The God Delusion a lui Dawkins ar fi super.

      • 30/08/2010 7:33 pm

        Nu o am, totusi asta este gratuita, Dawkins nu o da gratis 🙂

  2. 30/08/2010 7:42 pm

    sendersis2003

    Cand eram mic, aveam o cunostinta care lucra in Israel si ne-a povestit cum a fost martorul unei ninsori (intr-adevar rare) in Israel. Dealtfel, poti sa gasesti dovezi aici si aici. Primul link are si poze ;-).

    • senderis2003 permalink
      30/08/2010 7:55 pm

      ok, ninge dar nu se aseaza zapada. Photo nu prea am cum sa le vad acum. Ca merge netu` greu

  3. 30/08/2010 8:15 pm

    Oricum , dezbaterea este pe cat de veche , pe atat de inutila . El , sa spunem ca exista , acum . Care ar fi diferenta in lume ? Ar fi lumea altfel , mai buna , mai dreapta dupa intelepciune Lui??
    El , sa spunem ca nu exista . Unde ar fi diferenta ? ?
    Partea rea a lumii se vede neincetat …Partea Buna cand ar trebui s-o vedem , cand are de gand Domnul sa curme aceasta lume prost alcatuita , unde injustitia sociala este norma , unde pornografia fizica si spirituala ne coplesesc , unde necinstea domneste ? ?

    In aceste conditii pe care toata lumea le stie , ce relevanta au ateii sau crestinii ? ?
    Ce importanta are ca exista Dumnezeu , dar este cu desavarsire absent…??

    • 30/08/2010 8:18 pm

      O sa-mi spuneti ca noi am facut lumea asa , nu Dumnezeu !

      Da , dar asta e o alta discutie , si nu mai conteaza cine a facut-o asa : noi sau Dumnezeu.

      • 30/08/2010 8:20 pm

        Va multumesc mult , nu vreau cartea . 🙂 O sa revin cu placere !

  4. 30/08/2010 8:23 pm

    „totusi asta este gratuita, Dawkins nu o da gratis”
    Se spune ca lucrurile gratuite te costa cel mai mult. 🙂

    O carte in care primele cuvinte sunt „Dovezi ca nu exista atei” nu poate fi decat o prostie, scuza-ma ca iti spun. Autorul fie nu stie ce inseamna atei, fie nu stie ce inseamna dovezi, fie ambele. Pur si simplu sunt siderat sa vad ca unele persoane cu pretentii ignora definitia cuvantului „ateu” (adica persoana care nu nutreste nicio credinta teista) pentru a elabora tot soiul de teorii abracadabrante…

    Iar din recenziile pe care le-am citit despre carte, am vazut ca la mare pret este tinuta ca „dovada” argumentul designului inteligent. Chiar nu vad motivul pentru care as citi inca o carte pe tema asta. Crede-ma, am citit de m-am saturat despre „argumente” de soiul asta.

  5. agathapurple permalink
    31/08/2010 2:19 am

    ok am inteles ideea cu Dumnezeu in fapt… dar sincer titlul cartii este…. lame. Jalnic. Numai dupa titlu, sincer nici moca nu as primi.o…. Dumnezeu crede in toti indiferent de convingeri, corect? Imi amintesc acum o replica geniala: „-God gave up on me… – No, you gave up on God but He never gaves up on you.”

    • 31/08/2010 9:10 am

      “-God gave up on me… – No, you gave up on God but He never gaves up on you.”

      Ce nuanta umanista se gaseste in fraza asta. Vreau sa iti spun ca noi oamenii nu suntem centrul universului. Din cauza acestei idei preconcepute despre Dumnezeu, diferita de cea a Bibliei, am ajuns sa debitam fraze precum acestea.

      Dumnezeu nu este slujitorul nostru, gata sa sara sa ne ajute imediat ce intampinam probleme. Sa nu crezi ca Dumnezeu se uita asa cu dragoste fata de tine cand tie nu iti pasa de legea lui si o incalci zilnic. Da, Dumnezeu este dragoste, este bun, milos si iertator, dar nu ignora incalcarea legii Lui. In acest sens va trebui sa faca dreptate, iar dreptatea nu se uita la cat de bine arati, la cati bani ai, la ce nivel de cunostinte ai si din ce clasa sociala faci parte. In fata dreptatii toti oamenii sunt la fel.

      Dragostea lui Dumnezeu s-a aratat prin faptul ca L-a dat pe Isus Hristos sa fie pedepsit pentru vina noastra. Totusi daca tu spui ca, crezi in Isus dar viata ta continua in aceleasi pacate, cum poti spune ca, crezi?

      • 31/08/2010 5:58 pm

        Ce concept absurd acesta al „dreptatii divine”! Si de ce, ma rog, ar fi „dreptatea” aceasta un lucru bun? De unde vine valoarea ei, atata timp cat nu are nicio legatura cu bunastarea vreunei fiinte?

      • 03/09/2010 4:57 pm

        „Din cauza acestei idei preconcepute despre Dumnezeu, diferita de cea a Bibliei”
        E na, nu-i pamantul centrul universului ? Doar o fost facut primul,asa zice Biblia, restu or urmat dupa 3 zile. Si nu doar ca o fost primu, ci restul universului a fost facut ca sa-l lumineze, superb :D. Si ghici pentru ce a fost construit acest centru al universului ? Pentru oamnei, evident; in cinstea carora Yhaweh a construit niste sclavi pe care ii numim animale. Cat de minunat, si mai spui ca nu ni-s noi cireasa de pe tortul creatiei ? 😛

      • monica-38 permalink
        17/04/2011 5:13 pm

        imi place cum scrii claudiu.sa va spun ceva…de cand m-am indepartat de Dumnezeu sunt cea mai nefericita femeie.din propie experienta va spun ca nimic dar chiar nimic nu poate astupa golul si nu poate astupa foamea de Dumnezeu.si desi nu mai pot sa leg ceea ce am stricat,intreb ateii si ii rog sa-mi raspunda daca nu exista Dumnezeu,atunci cine a pus in inima noastra dorul de el.eu nu mai sunt alaturi de Dumnezeu,si ma-nfior din cauza asta,cititi mai bine crestinismul redus la esenta

      • 18/04/2011 4:19 pm

        Multumim monica pentru comentarii. Cum am spus si in comentariul precedent o sa iti trimit cartea numai sa imi dai o adresa la care vrei sa o trimit. Sper si ma rog sa iti fie de folos.

      • 18/04/2011 5:29 pm

        @monica-38

        Cu tot respectul, insa sunteti o victima clara a indoctrinarii religioase, tocmai de aceea tanjiti dupa acea stare. E o chestie total diferita intre aceste doua expresii

        ” m-am indepartat de Dumnezeu sunt cea mai nefericita femeie.din propie experienta va spun ca nimic dar chiar nimic nu poate astupa golul si nu poate astupa foamea de Dumnezeu. ”

        vs

        ” m-am deconvertit de la crestinism, islamism, hinduism …etc si, de cand am facut acest pas, inteleg lucrurile mult mai bine, vad viata si realitatea cu alti ochi si asta pt ca mi-am propus in ceea ce cred, sa fie sustinut de dovezi, nu pareri personale sau anecdote religioase, intr-adevar „tranizitia” a fost grea si, in cazul meu, unde indoctrinarea s-a simtit destul de putin, insa repercusiunile au fost uriase, cu parere de rau privesc la persoanele care au fost cu adevarat indoctrinate, de mici si, in urma deconvertirii au trecut prin traume groaznice ”

        < – textul reprezinta o bucata din viata mea … so, cum puteti sa le asemanati ?!?!

        " … atunci cine a pus in inima noastra dorul de el.eu nu mai sunt alaturi de Dumnezeu,si ma-nfior din cauza asta,cititi mai bine crestinismul redus la esenta "

        Intrebarea are un start ilogic, porniti intr-o directie gresita si, asta pt ca puneti intrebarea gresit sau puneti carul inaintea boilor, " cine a pus in inima noastra … " – e o eroare logica care suna " a cere intrebarea ". Dvs trebuie sa va intrebati in ce categorie va aflati " cred orice afirmatie pana la proba contrarie " vs " nu cred afirmatii "pompoase" pana la proba contrarie " – dupa ce ati stat o perioada si v-ati analizat, alegeti pozitia si pe urma se poate discuta mai pe larg.

      • 18/04/2011 10:15 pm

        Universul este impersonal, noi suntem fiinte personale, iubim, cantam, iubim frumosul, admiram… etc. Daca acceptam ideea voastra cum ca totul este doar materie, totul este doar o intamplare a hazardului iar noi suntem rezultatul acesteia, deci fiinte fara sens, fara scop, si fara personalitate, se pare ca gandirea si ideea voastra despre viata nu se potriveste deloc cu realitatea. 🙂

        Imi pare rau, cand o sa mori sau cand o sa fii aproape de moarte o sa iti dai seama, daca nu, dupa, dar sper sa nu fie asa.

        Multe binecuvantari.

      • 19/04/2011 12:11 pm

        @Claudiu continui sa ne ” bucuri ” cu aceleasi erori logice pe care le faci de cand ai deschis blogul, din pacate faci aceeasi eroare pe care o face @monica-38 pui carul inaintea boilor si asta datorita :

        ” Universul este impersonal, noi suntem fiinte personale, iubim, cantam, iubim frumosul, admiram… etc. Daca acceptam ideea voastra cum ca totul este doar materie, totul este doar o intamplare a hazardului iar noi suntem rezultatul acesteia, deci fiinte fara sens, fara scop, si fara personalitate, se pare ca gandirea si ideea voastra despre viata nu se potriveste deloc cu realitatea ”

        – si ce daca, Universul e impersonal .. ce legatura are acesta cu noi ?, suntem ceea ce suntem si asta datorita numai timpului pt ca exista si materia faceea ce stie mai bine SE TRANSFORMA !

        – sensul, scopul si personalitatea [ ca doar e cu subanteles ] SUNT PERSONALE / INDIVIDUALE ! – termina cu aceasta utopie de ” VIATA ARE UN SENS ” – spune-mi tu mie ce sens are viata unui copil care se naste intr-o familie care nu are ce sa ii dea de mancare ?

      • 19/04/2011 4:19 pm

        Sa recapitulam ce spui de fap.
        „eminescinescu”:
        „- si ce daca, Universul e impersonal, suntem ceea ce suntem datorita unui „hocus-pocus” si iata-ne persoane care iubesc dintr-un univers care nu are nici o legatura cu noi dar totusi noi suntem din el. „

      • Petro permalink
        20/04/2011 11:22 am

        eminescinescu, tocmai aici este ” buba” . Ai pus punctul pe ” i” ca sa spun asa , atunci cand intrebi: ” ce sens are viata unui copil care se naste intr-o familie care nu are ce sa ii dea de mancare ?”

        Atata timp cat fiecare om luat in parte se priveste pe sine insusi ca pe un intreg aceasta situatie nu se va rezolva.
        Fiecare om trebuie sa se priveasca pe ” sine” ca fiind o ” parte” si ori de cate ori va intra in legatura cu persoana de langa el ,cealalta „parte ” numai atunci el poate forma un intreg. Acest lucru nu se intampla pentru ca omul se priveste pe sine insusi ca un intreg si actioneaza in relatia cu ” aproapele” ca si cand numai el ,persoana sa , interesul sau conteaza si nimic altceva mai mult.
        Acest lucru ne invata Dumnezeu , pentru ca daca Dumnezeu ne-a lasat sa aflam ce se va intampla cu noi dupa ce acesata lume se va sfarsi in acelasi timp ne-a lasat sa cunoastem ca acesta este principiul dupa care se ” traieste ” in acea noua viata.
        Nu ar mai exista oameni care nu au cu ce sa-si hraneasca copiii daca oamenii ar respecta si acum acest principiu. Resursele de hrana exista. Numai ca marea majoritate se concentreaza in cantitati extrem de mari in mainile a din ce in ce mai putini oameni. E un paradox : se vorbeste in tara asta despre criza, nu?! O multime de oameni chiar sufera de foame in timp ce altii, detin adevarate ” domenii” Cum au ajuns sa acumuleze acesti oameni asemenea bogatii , decat luand din partea ce li-i s-ar fii cuvenit de drept celorlalti care acum n-au nici ce dea sa manance propriilor copii?
        Vezi tu de ce oare Iisus Hristos ne-a spus” Sa iubesti pe aproapele tau ca pe tine insuti ” ? Asta este singura rezolvare a siutatiei prezentata de tine daca am vrea ca acum , aici , in aceasta lume omenirea sa nu se mai confrunte cu atata suferinta. Tot ceea ce se desfasoara acum si pana la sfarsitul acestei omeniri este insa numai prima parte . De partea a doua insa nu trebuie sa-si mai faca nimeni griji. Pentru ca de aceasta a doua parte are grija in mod direct Dumnezeu insusi.

      • 20/04/2011 7:39 pm

        @Petro

        Mai am un mesaj care e in pending …. dar il mai las si pe acesta. Nu am negat niciodata ca sunt lucruri bune in biblie nu sunt atat de inchis la minte incat sa nu vad ca exista versete demne de luat in seama insa nu neaparat si personajele, pt ca in alt pasaj acelas Iisus .. zice ” daca nu iti urasti sora, fratele, mama, tata …etc, nu esti vrednic de mine ” – asta doar ca idee. Legat de ” iubesteti aproapele … ” – da oarecum cu virgula … pt ca e o porunca absolut imposibila, poate sa respecti – DA – acu` chiar sa iubesti, chiar ff improbabil … Legat de viata fiecarei persoane … da, fiecare om e valoros IN FELUL LUI, prin ideea / coneptul ca fiecare are dreptul la viata – DA – suntem „valorosi ” – insa de aici si pana la – VIATA ARE VALOARE SUPREMA …etc, precum zice Claudiu – e o lunga si anevoioasa carare, plina de ignoranta. E trist sa vezi diferentele sociale care sunt absolut uriase, insa trebuie sa fi constient ca nu poti generaliza, nu e corect din partea ta.

      • Petro permalink
        21/04/2011 10:50 am

        eminescinescu, nu vreau ca aceasta apreciere pe care o fac fata de tine sa fie luata drept o judecata . Nu vreau sa judec pe nimeni , insa in ceea ce te priveste nu pot sa nu remarc faptul ca dintre toate comentariile facute de multe alte persoane ale tale sunt cele care chiar pun punctul pe ” i” ca sa spun asa.
        Toate aceste motive pentru care tu iti intemeiezi neincrederea vis a vis de Biblie , de Dumnezeu, de credinta se apropie foarte foarte mult de ceea ce ar trebui sa faca fiecare pentru a vedea daca este sau nu intemeiat sa spui ca Dumnezeu , Cel revelat in Biblie, este Cel Adevarat, este cu adevarat bun , drept, asa cum se afirma.

        Dar desi te apropii foarte mult da-mi voie sa-ti spun ca te si departezi foarte repede, atat de repede incat nu mai ai timpul necesar pentru ca tu sa poti capata intelesul exact al faptelor, lucrurilor, prezentate acolo.
        Exact asa cum un copil ar avea un mana o portocala si muscand din ea ar simtii gustul acela amar al coajei fapt pentru care ar scuipa imediat ceea ce are in gura. Insa daca coaja are acest gust nu inseamna ca miezul are acelasi gust.
        Un exemplu este chiar cel pe care chiar tu inusti l-ai dat si anume :
        „acelas Iisus .. zice ” daca nu iti urasti sora, fratele, mama, tata …etc, nu esti vrednic de mine ” si totodata un alt aspect extrem de bine remarcat de tine referitor la iubirea aproapelui pe care foarte bine ai spus si sunt de acord cu tine ca nu poti vorbi intr-atat de iubire cat mai mult de respect.

        Referitor la ceea ce a spus Iisus legat de cine este vrednic, aici El se refera la aceia care doresc sa-i fie ucenici. Sfatul pe care Iisus Hristos l-a dat atunci se refera numai la aceia care se vor angaja in ceea ce se cheama ucenicie. Este daca vrei o profesie, care necesita anumite sacrificii si nu oricine se poate angaja sa o profeseze fara ca sa stie in ce constau aceste sacrificii.Sa colinzi in lumea aceasta in scopul de a impartasi si altora cunostintele referitoare la Dumnezeu si a face totul pentru ca acei oameni carora le imartasesti aceste cunostinte sa inteleaga necesita timp. Nu poti fii in acelasi timp acasa , cu familia ta, inrijindu-te de toate treburile casei, familiei si in acelasi timp sa fii si la zeci de km distanta . Asta nu inseamna ca toti oamenii pentru a fii vrednici trebuie sa devina astfel de ucenici . Uite care este intregul citat :
        Luca 14:26 „Dacă vine cineva la Mine, şi nu urăşte pe tatăl său, pe mama sa, pe nevasta sa, pe copiii săi, pe fraţii săi, pe surorile sale, ba chiar însăşi viaţa sa, nu poate fi ucenicul Meu.

        Luca 14:27 Şi oricine nu-şi poartă crucea şi nu vine după Mine, nu poate fi ucenicul Meu.
        Luca 14:28 Căci, cine dintre voi, dacă vrea să zidească un turn, nu stă mai întâi să-şi facă socoteala cheltuielilor, ca să vadă dacă are cu ce să-l sfârşească?
        Luca 14:29 Pentru ca nu cumva, după ce i-a pus temelia, să nu-l poată sfârşi, şi toţi cei ce-l vor vedea să înceapă să râdă de el
        Luca 14:30 şi să zică: „Omul acesta a început să zidească, şi n-a putut isprăvi.”
        Luca 14:31 Sau care împărat, când merge să se bată în război cu un alt împărat, nu stă mai întâi să se sfătuiască dacă va putea merge cu zece mii de oameni înaintea celui ce vine împotriva lui cu douăzeci de mii?
        Luca 14:32 Altfel, pe când celălalt împărat este încă departe, îi trimite o solie să ceară pace.
        Luca 14:33 Tot aşa, oricine dintre voi, care nu se leapădă de tot ce are, nu poate fi ucenicul Meu
        Iisus explica cine se poate deveni cu adevarat ucenic dar in acelasi timp atentioneaza , sfatuieste ca nimeni sa nu se inhame la un astfel de drum daca nu-si face un calcul inainte stiind ce presupune aceasta.
        Nu i se cere nimanui socoteala daca avand o familie se gandeste ca nu-i poate lasa in urma fara ca sa mai poata fii prezent in mijlocul lor, sa-i sprijine. Ba dimpotriva Iisus Hristos sugereaza ca nu trebuie sa faca asta cel care face insa asta sa se asigure ca nu lasa in urma suferinta.
        A uri aici nu se refera la ura in sine cum nici iubirea de aproapele nu se refera la iubirea in sine. A iubi pe aproapele tau inseamna a face acelasi lucru pentru el , acelasi lucru pe care l-ai face pentru tine sau pe care altul ai dori sa-l faca pentru tine.
        A uri mama , sora se refera nu la sentimentul de ura ci la tot ceea ce un om este normal sa faca atat timp cat are o familie, dar pe care odata ce te angrenezi in aceasta ucenicie trebuie sa stii ca nu mai este cu putinta.

      • 24/04/2011 10:00 pm

        @Petro

        Imi pare rau, insa nu ma cunosti si firimiturile pe care crezi ca le-ai pus cap in cap, ca sa faca in asa fel incat sa apara ceva clar despre persoana mea, te-au dus intr-o directie gresita. Nu incerc sa ma apropriu asa cum tu ai mentionat, de aceasta religie, o judec dupa rationamentul meu si sa nu uitam si de scepticism care are un rol foarte important.

        Cu toate acestea, ai mai intalnit o carte care sa creeze o mai mare confuzie, decat biblia ? – fi sincer cu tine si raspunde-mi la aceasta intrebare. Islamismul e unul, insa cand e vb de crestinism la cine te poti referi cu aceasta etichera .. ? mormonilor ?, penticostalilor ?, baptisitilor ?, ortodoxilor ?, catolicilor ? …etc, etc, etc … cate demoniatii or mai fi … eu unul, zic ca toti sunt crestini, insa primul gand care iti sare tie in minte va fi ca demonitatia in care te afli tu e cea corecta … si uite cum ne invartim in jurul unui cuvant extraordinar de puterinc cand vine vb de religie si, acela e INTERPRETARE ! – fiecare interpreteaza versetele din acea carte, in felul lui … de aceea nu poti sa imi spui cu certitudine ca interpretarea ta e corecta, la fel cum nici mormonul nu poate sau sambetistul [ mi-am mai adus aminte o denominatie ;)) ] …

        Numai bine … mediteaza putin la aceste cuvinte !

      • Petro permalink
        29/04/2011 8:59 am

        @eminescinescu

        Nu te cunosc si nici nu am afirmat acest lucru.
        Nu am afirmat ca incerci sa te apropii de ” aceasta religie”
        Daca vrei sa-mi dai un raspuns , o replica la cele spuse de mine atunci asigura-te inainte ca ai citit si inteles bine ceea ce eu am spus.
        Daca ceva nu-ti este clar, atunci inainte de toate, poti sa ma intrebi ceea ce nu-ti e clar. Poate nu m-am exprimat eu destul de clar . Pot sa admit acest lucru insa daca este asa ma astept ca cel cu care port un dialog sa intrebe, nu-i nici o suparare sau nici o rusine sa intrebe ba dimpotriva chiar e o dovada de inteligenta…
        In fine , nu sunt eu cea care pot pretinde cuiva mai mult decat poate.
        Indiferent daca ceea ce spun este gresit sau corect daca nu imi raspunzi luand in considerare ceea ce eu am spus atunci poti sa vorbesti de unul singur in cel mai bun caz.

      • 29/04/2011 9:22 pm

        @Petro,

        Se pare ca ti-am atins un punct sensibil si ai recurs la atacuri inteligente, dar pline de sarcasm, niici nu stiu daca e neaparat cazul dar nu e nici o problema … nu ma deranjeaza ba chiar imi placi :P. Problema e alta si, faci aceeasi gafa ca si in celelalte mesaje si, permite-mi sa iti spun despre ce e vb, te legi de un singur fragment din raspunsul meu si, ori intentionat sau nu, insa ignori restul comentariului, de ce ? – prim parte sa zicem ca am inteles-o gresit, my bad .. imi retrag cuvintele, desi nu apare nici o forma de injurii sau de lipsa de respect, pt a merita sarcasmul tau, insa cum ramane cu a doua parte ?, care se rezuma strict si direct la comentariul tau si, nesfarsita intentia a ta, de a ne trimite versete din biblie … so ?!!?

    • 19/04/2011 4:50 pm

      @Claudiu

      Da .. si ?!?! – care e problema .. ? nu iti convine realitatea care e ?, imi pare rau daca e atat de dezamagitoare si nu la fel de incantatoare precum ” o poveste magica, care iti spune ca dupa ce mori, vei traii vesnic ” – realitatea e dura si, atat tu cat si alte persoane religioase sunteti lasi ca nu luati cu adevarat in frau hamul acestei vieti asa cum e ea pt ca preferati povestioare si, asta nu se termina aici, incercati sa convingeti pe altii sa isi arunce la gunoi rationamentul critic, scepticismul si nu in ultimul rand etica si moralitatea [ pt asta vezi n exemple atat in istorie cat si in prezent, chiar am postat pe acest blog un link cu un clip video, unde erau repezentate persoane din Africa, care aprindeau oamenii de vii, adica le-au dat foc LITERLAMENTE, pe motiv ca sunt vrajitori – oare faceau acelas lucru daca acei oameni erau educati „CU ADEVARAT” – fara sa le vi bagat pe gat o poveste ” magica ” ??!! ] pt ca nu ai nevoie de asa ceva, e de prferabil sa ne mintim nu e asa draga Claudiu ?

      p.s. si nu imi baga cuvinte in gura cu ultimul mesaj, daca ma citezi, fa bine si fa-o pana la capat… nu adauga ce iti convine – ca tot apelez la fraza : ” luat din context ” !

  6. 04/09/2010 9:42 am

    Nu pentru carte scriu. Am citit-o in pdf. Ideea e ca titlul m-a intrigat. „Dumnezeu nu crede in atei!” Nu ii chiar asa. E foarte adevarat ca dupa legile fizicii (actiune-reactiune) daca ateii nu cred in Dumnezeu, nici Dumnezeu sa nu creada in atei. Dar intre Dumnezeu si oameni (pana si intre oameni) cuvantul suprem il au legile divine, in special legea iubirii. De aceea eu cred ca Dumnezeu crede pana la moartea ultimului ateu de pe pamant in mantuirea, pocainta ateilor, pentru ca Dumnezeu este iubire.

    • 04/09/2010 1:57 pm

      pentru proxymagape
      Eu inca nu am citit cartea, insa atunci cand am citit titlul, m-a facut sa-mi doresc sa o citesc. Probabil asta este si intentia, ca titlul sa dea un imbold spre citire. Probabil sa expresia din titlu are o semnificatie la care nici nu m-am gandit, asteptand sa citesc cartea. Pentru ca tu ai citit cartea, ma astept ca tu sa fi inteles semnificatia mai profunda a titlului, in cazul in care exista una.

      • 04/09/2010 2:00 pm

        E o semnificație ce se zbate intre comercial si simplitate – cam asta e profunzimea : a alege între Dumnezeu și dumnezei!

  7. 31/10/2010 10:36 am

    proxymagape

    de unde ai descarcat cartea ,,Dumnezeu nu crede in atei,,in pdf?

    • 31/10/2010 2:25 pm

      Dar nu am descarcat-o de nici unde. Nu cred ca este in format pdf. Daca esti ateu, pot sa ti-o trimit prin posta.

      • Podelean Ioan permalink
        03/11/2010 11:05 am

        Ateu absolut ,doresc neaparat cartea „”dumnezeu nu crede in atei”‘

      • 03/11/2010 11:30 am

        Trebuie sa ne trimiti si adresa ta pentru a primi cartea.

  8. 31/10/2010 9:17 pm

    sunt in spania acum nu cred ca ai cum.laso

  9. Podelean Ioan permalink
    03/11/2010 11:28 am

    Imi plac aceste discuții.Vreau neapărat cartea

  10. 16/11/2010 7:15 am

    religia este ceva ciclic?

  11. VladC permalink
    16/11/2010 1:30 pm

    Mai e valabila oferta ?

  12. VladC permalink
    16/11/2010 11:57 pm

    @Claudiu
    „Da, mai este valabila.”

    Si unde anume ar trebui sa iti dau datele de contact ca vreau cartea.(credeam ca a expirat oferta ca altfel o ceream pana acum)

    • 17/11/2010 3:17 pm

      @VladC – Poti sa ne lasi adresa ta in orice comentariu. Pur si simplu spui ca vrei cartea si scri numele si adresa ta postala completa si o vei primi.

  13. VladC permalink
    25/11/2010 11:41 pm

    Ultima carte care m-a facut sa imi pun atatea intrebari a fost Thus spoke Zarathustra.
    Prima diferenta ar fi ca lucrarea lui Nietzsche m-a tinut treaz pana la 6 dimineata cand am descoperit-o,pe cand carticica lui Comfort este agonizant de chinuitor de groaznic de dificil de citit.Nu pot sa citesc mai mult de 5-6 pagini odata fara sa imi ia mintea foc.The stupid,It Burns !!! Nu cred ca am citit vreodata ceva atat de jalnic.E absolut ridicola.
    A doua diferenta ar fi ca una dintre carti te face sa iti pui intrebari in legatura cu geniul unei persoane,pe cand cealalta te face sa te intrebi cum de selectia naturala nu i-a venit de hac acestui om pana acum.
    Promit insa ca imi voi da silinta sa o citesc pana la capat,desi „The God Delusion”(primita cadou zilele trecute) mi se pare ceva mai captivanta.

    Oricum….Multam pentru carte 🙂

  14. VladC permalink
    27/11/2010 12:23 am

    @silviu sh

    Ce mi se mai pare stupid ?
    Ce NU mi se pare stupid? Mai degraba asa ar trebui pusa problema.

    Pai cartea(cel putin primele 50 – 60 de pagini cate am reusit sa citesc pana acum) are urmatorul tipar :
    1. Uite ceva impresionant ce eu nu inteleg(sau mai bine zis „nu m-am deranjat sa studiez”).
    2. Uite 20 de analogii exagerate ca sa intelegi cat de impresionant mi se pare mie acel lucru.
    3. Uite singura explicatie pe care eu pot sa o dau : Dumnezeu a facut acel lucru.

    Mai adaugam 400g de sofisme,niste(200 ml) citate scoase din context pentru a da senzatia ca autorul acestora vroia sa spuna cu totul altceva decat spune cu adevarat, punem si niste(4 kg) argumente vechi de cand lumea demontate de enspe mii de ori pana acum,presaram niste minciunele pe ici colo,dam pe razatoare un pic de „TOTI ceilalti gresesc,EU am inteles defapt cum sta treaba” pe deasupra si gata cartea.Se asezoneaza cu o salata de ignoranta si aroganta si se serveste preferabil cu un IQ egal cu temperatura camerei.
    Pofta Buna !

  15. 20/12/2010 7:59 pm

    De ce avem impresia ca stim toate lucrurile? Cine suntem noi oamenii? Nu vedeti ca un simplu cutremur distruge mii de vieti? Ne credem ca stim toate lucrurile si negam existenta unuia care a facut toate lucrurile!
    Daca Dumnezeu nu exista ar fi trebuit inventat!!!
    Va rog priviti asta:

    Si vom mai discuta daca doriti:)
    Vreau si eu cartea va rog, daca se poate. Va multumesc!

    • 20/12/2010 9:45 pm

      @Crismarin Catalin

      ” … negam existenta unuia care a facut toate lucrurile ! ” – vrei sa elaborezi afirmatia aceasta … ? – si nu stiu daca exista cineva [eu cel putin nu am auzit pe nimeni] care sa afirme ca stie toate lucrurile, pe langa ca e stupida afirmatia e pe atat de absurda – adevarul absolut e stupid, nu cred ca vreun ateu, care a vizitat acest blog, a zis sau a comentat vreodata ” eu stiu totul … ” – ai bunul simti si nu baga cuvinte in gura oamenilor …

      Referitor la clipul postat, individul care tine monologul, nu intelege ideea de ” afirmatie pozitiva „, care e facuta de cei care spun ca „exista un d-zeu” si ca aceia care fac aceasta afirmatie sunt obligati prin ea, sa aduca dovezi in sustinerea acestei afirmatii daca cineva nu e deacord cu aceasta, unde ateii nu au nimica de dovedit, pt ca nu afirmam ca un zeu nu exista, e o mica mare diferenta. Individu continua sa faca apel la autoritate care e destul de jenant, [asta legat de Antony Flew si ceilalati] – unde toate acestea au fost discutate pe blog cu mult timp in urma, trebuia doar sa dai o geana peste ele inainte sa lasi un comentariu lipsit de vreo greutate logica sau vreun argument NOU adus in discutie … si habar nu are ce inseamna sa fi ateu, si face afirmatii stupide si ilogice [ gen straw man] si baga la fel ca si tine cuvinte in gura oamenilor ceea ce e lipsit de respect …. cu alte cuvinte nu zice absolut nimica e cam = cu a taia frunze la caini …

  16. 08/01/2011 7:28 am

    Deşi nu sunt ateu – vreau şi eu cartea. Îmi poţi spune dacă pot s-o primesc?
    Sunt din R.Moldova.

    • 08/01/2011 8:53 am

      Imi pare rau, este gratuita doar pentru atei. Se gaseste pe unele site-uri de librarie crestina daca doresti sa o cumperi.

      • 08/01/2011 7:16 pm

        Mulţumesc, aşa voi face.

        Ceea ce faci pe blogul tău – e extraordinar. Mult har şi binecuvântări.

  17. Alan permalink
    18/01/2011 4:22 pm

    zici in comentariu: „Iar dacă nu există, am dat de bucluc: ne năpustim prin spaţiu cu 66.000 de mile pe oră şi nu este nimeni la volan.”
    TU esti la volan, TU iti cinduci viata, TU esti in control. Tu si cei din jurul tau sint importanti, nu prietenii imaginari.
    Daca vrei happiness, sanatate, bani, familie, ori ce!!!!! Tu si nummai TU poti realiza aceste prin capaciatea ta de intelegere, si vointa ta. Poti sa te rogi 1000 de ani, tot la fel o sa fie.
    Zice unu: Sa-ti dea D-zeu sanatate! Ce? sanatate? si TU, fumezi, bei, nu maninci ca lumea, nu dormi suficient, DAR te milogesti sa tzi se dea sanatate? Ipocrizie.
    Un Ateu va fi mereu un ATeu!!! shtii dece? pt ca a devenit Ateu ca a vrut el/ea. nu ia fost forta, ca si religia. Un Ateu gindeste, este liber, un religios nu este.

    • 18/01/2011 6:29 pm

      @Alan
      „TU esti la volan, TU iti cinduci viata, TU esti in control.”
      Bine ai venit pe la noi Alan. Nu tu esti la volan Alan, daca asta crezi, te inseli. Nu te-ai nascut pentru ca ai vrut, nu stii cand o sa mori, nu poti sa iti prelungesti viata. Toti oamenii care mor accidental nu mor pentru ca vor ci din greseala, nu prevazusera asta. Poate aveau o familie faina, copii, fericire, bani… si totusi cand a venit moartea nu au putut face nimic.

      Este adevarat ca poti face foarte multe alegeri, asa cum fac si eu in fiecare zi. Aleg sa merg cu metroul si nu cu masina, aleg sa mananc cartofi prajiti si nu salata. Dar viata in sine nu este a ta, ti-a dat-o Dumnezeu.

      • Robotu de serviciu permalink
        18/01/2011 8:46 pm

        @Claudiu
        CRed ca ceea ce a vrut sa explice Alan include si faptul ca – la volan fiind – poti avea accidente. Asta nu inseamna ca nu esti in control. Uneori pierzi controlul – asta este. Pana una alta nu vad sa se anuleze toate permisele de conducere pe motiv ca soferul nu poate fi responsabil, nefiind nici o secunda la controlul volanului…

      • 18/01/2011 9:30 pm

        @Claudiu

        „Dar viata in sine nu este a ta, ti-a dat-o Dumnezeu. ”

        – te inseli mi-a dat-o parintii mei … !

  18. Birle Florin permalink
    22/01/2011 10:40 am

    buna, daca mai este de actualitate, as dori si eu cartea „Dumnezeu nu crede in atei” de Ray Comfort, vreau sa i-o daruiesc prietenei mele….ea a citit-o de la cineva dar doreste sa o aiba in biblioteca.

    Multumesc anticipat, Florin

    • 22/01/2011 2:24 pm

      Este foarte bine ca a citit-o dar dorim sa daruim cartile celor care nu au citit-o. daca doreste sa o aiba in biblioteca, o poate gasi pe kerigma.ro. Imi pare rau dar incercam sa oferim aceasta carte doar ateilor si doar celor care nu au citit-o inca.

      Multumim pentru intelegere.

  19. Birle Ionel permalink
    26/01/2011 9:17 am

    Salut, oferta mai este?. As dori sa citesc si eu cartea daca se poate sa o primesc.

    • 26/01/2011 10:44 am

      Daca te consideri ateu/agnostic, sigur se poate.

    • Birle Ionel permalink
      26/01/2011 4:00 pm

      mai este reala oferta? fiindca nu am primit nici un raspuns

      • 27/01/2011 8:59 am

        ti-am raspuns mai sus, daca ne trimiti adresa si te consideri ateu/agnostic, iti vom trimite cartea.

  20. Birle Ionel permalink
    16/02/2011 7:00 pm

    Birle Ionel
    [comentariu moderat]

    • 17/02/2011 12:06 pm

      Salut Ionel,

      Se pare ca ai scris adresa de mail gresit. Nu am reusit sa iti trimit nici un mail deoarece mi se spune ca adresa ta de mail nu este corecta. Se poate sa otrimiti inca odata?

  21. monica-38 permalink
    17/04/2011 5:26 pm

    claudiu,eu nu sunt o atee,cred ca Dumnezeu exista,insa nu cred in dragostea neconditionata a sa.vreau sa spun ca m-am simtit parasita si tradata de el,si mi-am pierdut nadejdea,speranta si tot ce a fost curat si frumos in mine.lupt sa reconstruiesc ce am avut o data,incerc sa-l aduc din nou pe Dumnezeu in viata copiilor mei,iar sotul meu crede,dar mai mult nu crede.incerc sa-l convng eu ca exista,dar…..nu sunt persoana in masura fiindca sunt eu insumi debusolata.crezi ca ne-ar putea ajuta cartea aceea/daca crezi ca da atunci trimite-mi-o te rog si mie

    • 18/04/2011 4:14 pm

      Cred ca v-ar fi utila cartea, daca imi spuneti adresa dumneavoastra o s-o trimit prin posta cat de repede pot.

    • 18/04/2011 8:06 pm

      monica, eu ti-as recomanda sa arunci o privire si in religiile orientale: budism, taoism si hinduism;

      • 18/04/2011 10:09 pm

        Voi nu puteti trai conform cu ideea voastra despre viata si ii mai si indemnati pe altii sa traiasca asa cum voi nu puteti? Ce fel de filozofie mai este si asta?

      • 18/04/2011 10:17 pm

        ha ? mie ai vurt sa-mi raspunzi cu asta ? ca nu vad legatura

  22. Alexandra permalink
    24/04/2011 1:11 pm

    Bună ziua. Cine are cartea asta in format electronic mi-o poate trimite și mie, vă rog? Lăsați un mesaj mai jos și vă dau email-ul. Mulțumesc mult, o zi faină!

    • 24/04/2011 4:26 pm

      Daca doresti poti primi cartea prin posta. Doar trebuie sa ne dai adresa unde vrei sa o trimitem.

  23. gabifodor permalink
    17/12/2011 7:49 pm

    daca are cineva cartea in format electronic, mi-ar face si mie placere sa mi-o trimita sau cel putin sa imi dea un link de unde sa o pot lua. Multumesc

  24. Sergiu permalink
    04/10/2012 11:02 am

    am citit cărți despre ateism dar nu am devenit ateu definitiv, după, am citit Biblia care m-a determinat să înțeleg că sunt ateu.
    PĂREREA MEA: Mă îngrozeam citind această carte (special vechiul testament)
    o carte despre un zeu, gelos, orgolios, răzbunător și rasist.
    Iar Isus a fost un om foarte deștept, care a înțeles că toată forța divină se ascunde în om, și tot mesajul lui consta în ceea că trebuie să crezi ÎN SINE.
    Nu ai nevoie de Biserică Preoți și Icoane, dar a fost răstignit și adus de dreapta Minciunii cu care s-a luptat.
    așa am înțeles eu biblia…
    PS. mai bine citiți Dostoievski sau Tolstoi.

Trackbacks

  1. Evanghelici în Top 100 WP (31.08.2010) « România Evanghelică
  2. Carte gratuită pentru 10 atei « România Evanghelică
  3. 10 postări în Top 100 WP (31.08.2010) « România Evanghelică

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: