Skip to content

Trebuie sa vad ca sa cred!

28/08/2010

Sa presupunem ca nu crezi, pentru ca nu-L vezi pe Dumnezeu. Filosofia ta este :”a vedea inseamna a crede”. Daca asa stau lucrurile, data viitoare cand ti se pare ca vezi licarind pe un drum fierbinte o pelicula de apa, opreste-te si bea, daca poti. Sau cand vezi soarele rasarind si umbland pe cer, adu-ti aminte ca ochii te inseala. Soarele nu rasare, nu se misca, nu apune. El stationeaza si Pamnantul e cel care se invarte. Data viitoare cand admiri un cer albastru senin, spune ochilor tai ca nu vad bine: cerul nu are culoare – intreaba un astonaut: este o iluzie. Magicienii iuti de mana isi castiga existenta e baza faptului ca a vedea nu inseamana a crede.

„God Doesn’t Believe in Atheists” (Ray Comfort)
25 comentarii leave one →
  1. 29/08/2010 9:07 pm

    Ray Comfort e tipul ala cu banana? :))

    • 30/08/2010 6:22 am

      Da, exact acela. Multi dintre atei au inteles analogia pe care o face cu banana. Daca te uiti la un filmulet in care prezinta aceasta analogie unei congregatii vei vedea ca are un impact foarte mare, ma refer la faptul ca este foarte comic.

  2. 30/08/2010 5:39 am

    Ai reusit sa subliniezi foarte bine faptul ca nu tot ceea ce vezi ori simti este real.

    Ramane de vazut cum ajuta asta pozitiei tale – mie mi se pare ca dimpotriva, este un motiv care sa te faca sa te gandesti ca poate doar ti se pare ca il simti ori ii vorbesti cu adevarat lui Dumnezeu.

    In plus, daca nu tot ceea ce vezi este real, nu rezulta ca tot ceea ce nu vezi este

    • 30/08/2010 6:20 am

      Credinta unui crestin nu se bazeaza pe sentimente. Sentimentele isi au locul lor ca si in orice relatie umana. Dar stiind ca inimile noastre sunt rele, ne incredem mai mult in Dumnezeu caci spune un verset „Dumnezeu este mai mare ca inima noastra”.

      • stevendeamon permalink
        30/08/2010 12:38 pm

        omule, tot ce ai enumerat are explicatie stiintifica, mirajele, densitatea aeurlui, miscarea de rotatie in jurul soarelui, doar existenta dumnezeului tau nu este dovedita stiintific… NU argumenta inainte sa gandesti ca te faci de ras singur.

      • 30/08/2010 1:15 pm

        Eu nu am vorbit despre sentimente, ci despre perceptii

  3. senderis2003 permalink
    30/08/2010 6:38 pm

    „cand ti se pare ca vezi licarind pe un drum fierbinte o pelicula de apa, opreste-te si bea, daca poti.”
    MAi copile, treaba asta cu mirajul, numit si Fata Morgana, o cunosteau si cei mai idioti beduini.
    „Sau cand vezi soarele rasarind si umbland pe cer, adu-ti aminte ca ochii te inseala. Soarele nu rasare, nu se misca, nu apune. El stationeaza si Pamnantul e cel care se invarte.”
    Pai foarte corect, Pamantul se invarte, iar cu tu nu stai pe soare ci pe Pamant nu ai cum sa sesizezi asta. Si pana una alta cum de esti de acord ca Soarele sta pe loc, ca Biblia spune ca se invarte in jurul Pamantului: teoria geocentrica, acceptata de Biserica, din pricina careia au nurit niste astronomi.
    Data viitoare cand admiri un cer albastru senin, spune ochilor tai ca nu vad bine: cerul nu are culoare – intreaba un astonaut: este o iluzie.
    E culoare oferita de concentrayia de oxigen si hidrogen din atmosfera terestra. La fel cum “HD189733b”, aflata la 63 ani lumina distanta fata de Pamant si face parte din constelatia “Vulpecula”.are o culoare rosie datorata metanului din atmosfera ei.
    Si acum explica tu cum sa nu cred ca Dumnezeu E DOAR O ILUZIE OPTICA.

    • 30/08/2010 7:00 pm

      Bine ai venit pe la noi. Mai ai Biblia ce ti-am trimis-o, si cartea?
      Dumnezeu nu poate sa fie iluzie optica pentru ca niciodata nu l-am vazut. Si omul nu poate sa Il vada si sa traiasca.

      • senderis2003 permalink
        30/08/2010 7:10 pm

        Pai … am vreo 10 acasa, Biblii. Pe cea care mi-ai daruit-o tu mi-a cerut-o ama, pt ca i-a placut dedicatia de la inceput. O foloseste in Italia, asa ca e pe maini mai bune decat ale mele. Sper sa nu te superi ca i-am dat-o.

      • 30/08/2010 7:32 pm

        @senderis
        Ma bucur ca o foloseste cineva totusi.

      • 30/08/2010 8:10 pm

        „Si omul nu poate sa Il vada si sa traiasca”
        Cum sa nu… Unii l-au vazut, chiar s-au luptat cu el, l-au si invins…

      • eminescinescu permalink
        31/08/2010 10:58 am

        Cum adica : ” Si omul nu poate sa Il vada si sa traiasca. ” … nu e d-zeu atotputernic sa impiedice moartea mea o data ce il vad … ? afirmatie ilogica dupa mine si ar trebui si dupa tine daca stai 5 min sa gandesti inainte sa lasi un comentariu ce zici .. ? [fara sa ai impresia sau aluzia ca te jignesc, e doar o atnetionare].

        respect.

      • 31/08/2010 12:02 pm

        @eminescinescu
        Principiile tale nu sunt si principiile lui Dumnezeu. Daca dupa tine e musai sa traiesti dupa ce il vezi pe Dumnezeu, nu este obligatoriu ca si la Dumnezeu sa fie la fel. In cazul lui Dumnezeu, lucrurile pot functiona diferit decat cum ai vrea tu. La urma urmei, tu esti un simplu om iar El este Dumnezeu. Nu tu esti creatorul… ci El este. Asadar, eu zic ca El este cel mai indreptatit sa faca regulile, si nu tu, care esti creatia Lui (spun asta pentru ca ai admis ipotetic ca exista Dumnezeu).
        Gandesti putin cam imatur… dupa parerea mea.

      • eminescinescu permalink
        31/08/2010 4:48 pm

        @silviu sh

        Gandesc imatur pt ca imi permit sa il iau la rost pe d-zeu tau indiferent daca el ar exista … ? Eu zic ca tu dai dovada lipsita de rationament pt ca il vezi pe d-zeu ca un judecator suprem care poate si face conform bibliei tot ce vrea el cu tine … cu alte cuvinte el zice ceva, tu taci si executi la fel ca si Avraam care a fost ca un robotel, atuncea cand d-zeu i-a cerut sa isi omoare copilul … unde e aicea morala de care tot ziceti voi crestinii ca vine de la el … ?, pt ca eu nu vad decat frica si supunere …. pt ca daca ii comentezi te paste iad-ul … care e diferenta intre el si un Boss al Mafiei … care daca vrea, fara sa ii fi facut nimica, [ la fel ca si in povestea cu d-zeu tau] vine la tine si iti cere bani pt ca asa vrea el si face ce vrea cu tine, iar daca nu ii dai banii iti rupe picioarele … [la fel ca si in contextul religios … daca nu il iubesti sau sa ii dai atentia acestui d-zeu si viata ta intr-un final … e capabil sa faca ce vrea cu tine, chiar sa te tortureze pe vecie] …. daca ii dai banii [ii dai viata ta lui isus] nu iti mai rupe picioarele, dar daca nu ii dai banii [ nu ii mai dai viata ta lui isus] iti va rupe picioarele [ te va tortura pe vecie] … toata povestea acesta cu d-zeu crestin se rezuma la un santaj ordinar si numai o minte bolnava poate sa creeze un loc in care sa tortureze oameni pt ca nu l-au iubit … nu inteleg unde vedeti voi morala aicea.

        Sau alt rationament, ai fi capabil sa creezi o camera de tortura unde sa iti torturezi copii tai zile, ani la rand pt ca nu te iubesc … ?

        grow up …. !

      • 31/08/2010 6:08 pm

        @eminescinescu
        Tu excluzi din start un lucru. Daca Dumnezeu exista, si este asa cum Il descrie Biblia, atunci inseamna ca El m-a creat pe mine ca om… El imi da viata, si tot El mi-o mentine in corpul meu. Tu nu-ti dai seama ca eu am ales sa-L iubesc pe Dumnezeu pentru ce a facut pentru mine? NU, eu nu-L iubesc pentru ca ma obliga. Niciodata nu m-a obligat si nici nu o va face.

        Tu spui ca ratiunea mea e anapoda. Eu cred ca este invers. Ratiunea mea este mai profunda decat gandirea ta ingustata in urma trairii in murdaria pacatului. E normal sa ti se para aiurea. Pentru tine e o nebunie ceea ce cred eu. E ceva ce nu poate exista. Si e normal sa crezi asta. Mintea ta nu percepe decat daca o sa simti si tu la fel.

        Si hai sa-ti fac hatarul sa-ti amintesc un pasaj din Biblie (poate ai citit si tu). Ilie Tisbitul se roaga sa nu mai ploua… apoi se roaga iarasi … si ploua subit. La cuvantul lui Ilie cade foc din cer. Citeste istoria lui Ilie si a lui Elisei in 1 Imparati de la capitolul 17 mai departe si apoi mai vorbim despre „robotei”. Astea sunt dovezi ale unui Dumnezeu care isi tine cuvantul si promisiunea.

        Unde ai vazut tu ca Dumnezeu se poarta cu oamenii ca un dictator? Eu sti cum Il vad? Ne-a creat pe mine si pe tine, iar noi ne-am razvratit si i-am intors spatele. Eram perfecti, creati de El, dar noi nu am avut incredere in El si nea-m razvratit. A mers alaturi de omenire o perioada buna de timp, le-a dat legi, i-a ajutat sa se ghideze dupa ele, facandu-le viata mai civilizata. NIMIC. Noi, oamenii, nu am vrut nici asa. Sti ce a facut in marea lui dragostea? A spus: „M-au dezamagit, insa eu ii iubesc. Nu ii voi pedepsi pe ei, te voi pedepsi pe tine, Fiul Meu, in locul lor. Astfel pacatul lor nu mai trebuie pedepsit. Te rog, Fiule, ia tu pacatele lor asupra ta, si mori in locul lor.”

        Si acum, cu dreptatea dusa la indeplinire (pentru ca cineva trebuia sa plateasca) ne iubeste privindu-ne prin sacrificiul Fiului Sau, Iisus Hristos. Em am acceptat iertarea asta, si am hotarat ce viata vreau sa traiesc. Nici nu vreau sa-mi imaginez ce se va intampla cu oamenii care nici de data asta nu accepta sfatul lui Dumnezeu de a nu-i mai intoarce spatele.

        Spune-le: „Pe viata Mea, zice Domnul Dumnezeu, ca nu doresc moartea pacatosului, ci sa se intoarca de la calea lui, si sa traiasca. Intoarceti-va, intoarceti-va de la calea voastra cea rea! Pentru ce vreti sa muriti voi, casa lui Israel?” (Ezec.33:11)

      • 31/08/2010 7:09 pm

        „NU, eu nu-L iubesc pentru ca ma obliga. Niciodata nu m-a obligat si nici nu o va face”
        Deci treaba sta cam asa: daca alegi sa-l iubesti pe Dumnezeu, vei fi rasplatit atat in viata asta, cat mai ales in viata de apoi, vei avea parte de o fericire fara margini. Daca alegi sa nu-l iubesti, vei fi pedepsit atat in viata asta, dar mai ales in viata de apoi, cu niste chinuri groaznice, inimaginabile.
        E aproape ca si cum ti-as pune pistolul la tampla si cu mana cealalta ti-as intide un cec de un milion de dolari, spunandu-ti: „Alege, vrei milionul sau te impusc; eu nu te oblig sa iei milionul, dar daca o faci, te omor. Alege liber ce vrei”

        „Eram perfecti, creati de El, dar noi nu am avut incredere in El si nea-m razvratit. ”
        Daca eram perfecti nu ne-am fi razvratit. Cei perfecti nu pot gresi, sau nu mai stim ce inseamna cuvantul „perfectiune”? Consulta orice dictionar vrei…

        „Noi, oamenii, nu am vrut nici asa.”
        Nu noi, ci doi tampiti, adica Adam si Eva. Nu mi se pare nici moral, nici corect sa sufere miliarde de oameni din cauza unei singure greseli comise de doi indivizi care nici macar nu aveau capacitatea de a-si da seama ca gresesc. Care fusesera amenintati cu moartea, desi nu vazusera pe nimeni murind si nu stiau ce-i aia. Vorbesc bineinteles luand in calcul ipoteza ca asa s-a intamplat…

        “M-au dezamagit, insa eu ii iubesc. Nu ii voi pedepsi pe ei, te voi pedepsi pe tine, Fiul Meu, in locul lor. Astfel pacatul lor nu mai trebuie pedepsit. Te rog, Fiule, ia tu pacatele lor asupra ta, si mori in locul lor.”
        Asta e ca si cum daca m-ar supara copilul meu, ca sa ii pot ierta greseala mi-as omori sotia. Sau invers. Nu?

        „pentru ca cineva trebuia sa plateasca”
        Trebuie doar daca cineva stabileste o astfel de regula… Tu spui ca D-zeu stabileste regulile, dupa aia nu vrea sa le respecte, dar nu are incotro? Adica el nu vrea sa ne pedepseasca, dar nu are cum sa nu o faca, din moment ce a dat o astfel de regula, ca pentru cei care gresesc cineva, ori vinovatii, ori altii, trebuie neaparat sa plateasca… Nu era mai simplu daca arata omenirii in mod indubitabil ca el exista, ca iubeste oamenii facandu-i fara posibilitate de greseala, adica cu adevarat perfecti? Nu era mai simplu daca nu planta copacul ala in mijlocul Edenului (chiar, la ce ii trebuia un astfel de copac?!)? Nu era mai simplu si mai corect ca fiecare sa plateasca pentru propriile greseli, nu sa plateasca copiii pentru greselile parintilor, parintii pentru greselile copiiilor, toti oamenii pentru greseala comisa de doi idioti?

        Daca ar exista, mie nu mi s-ar parea ca acest tip de comportament este o dovada de iubire. Eu, daca copilul meu face o greseala, nu ma ascund de el. Incerc sa-i arat cu toata dragostea cum trebuie sa procedeze corect. Daca nu ma asculta, ii explic cu toata blandetea, folosesc cuvinte pline de dragoste si exemplul personal. Daca nici asa nu merge, pur si simplu il impiedic, fara a-i face niciun rau si explicandu-i tot ce fac si de ce fac, sa ajunga la lucrul pe care il face rau.

        Daca ar fi sa ma comport asa cum zici tu ca se comporta Dumnezeul crestin, ar trebui ca atunci cand copilul meu greseste sa imi ucid sotia; fara sa-i arat cadavrul, daca va crede ca am ucis-o, sa-l iert; daca nu va crede, sa-l omor si pe el.

      • eminescinescu permalink
        31/08/2010 8:19 pm

        Totul e la abstract cu ideea si conceptul de pacat … pt ca lucrurile se impart intre bine si rau / pozitiv si negativ … nu pacat si pocainta sau ceva de genu.

        Daca d-zeu tau pune regurile el face jocul … el a venit cu ideea ca cineva trebuie sa platesca … si las-o balta faza cu fiul lui pt ca defapt e el in forma de om .. el s-a facut om si s-a jertfit el pt el .. de aicea vine iarasi ideea ca e o ideologie bolnava … si da dovada de sadomasochism … iar prin faptul ca tu vezi dragoste si bunatate pe mine ma depaseste … si nu in ideea ca nu sunt capabil sa gandesc … sunt foarte capabil la fel ca si tine … pt ca suntem din punct de vedere chimic la fel … nu cred ca ne diferentiaza nimica .. asa ca lasa aroganta deoparte pt ca sti foarte bine ca partea cu intelectul e problema .. ci partea cu credinta oarba … si fericirea ta ca ai sa capeti raiul dupa ce morti pt ca ii saruti picioarele … daca el e atat de milostiv si dragoste in adevaratul sens al cuvantului … de ce trebuie sa ii fi „sclav” adica sa il preamaresti totimpul si sa traiesti doar pt el … ? de ce nu esti liber sa iti traiesti viata … ce scop si sens are viata daca trebuie sa traiesti doar pt el .. si cum asta nu ar fi deajuns … dupa ce mori, o vesnicie intreaga ai sa il slavesti … asta da dovada de megalomanie dusa spre cea mai extrema faza.

        Sa revin la partea cu pacatul si faptul ca Isus a murit pt noi toti … e tot o regula pusa de el si tot el putea foarte bine sa zica …. ca : ” va iert pe toti” … nu e nevoie de de „sacrificiu uman” … dar se pare ca el are o slabiciune cu varsare de sange si faptul ca trebuie sa moara cineva ca sa se faca inteles. Nu e milostiv deloc chiar dimpotriva … pt ca el nu e capabil sa ierte pe cineva care nu a putut sa creada in el din cauza ca nu a avut dovezi clare si concrete … nu o carte sau parerile cuiva. El trebuie neaparat sa pedepseasca pe cineva …. altfel nu e sanatos … uite aicea exemplu de sadismul d-zeului tau … si a „poporului ales” : Exod 12:29 ; 32:27 Numeri 16:35 , 16:49 , 21:3 , 16:49 , 31:17 – 18 Deutenorom 2:33-34 Iosua 10:10-27 , 28 , 30 , 32 – 33 , 34 – 35 , 36 – 37 Judecatori 1:4 ; 3:29 , 7:19-25 , 20:43-48 2 Imparati 19:35 Apocalipsa 6:8 ……….. si asta e o nimica toata … daca mai vrei doar cere si ti se va da !

  4. 30/08/2010 8:33 pm

    Claudiu , ai dreptate ! Nu trebuie sa vezi pentru a crede , e evident ! Medicul pe care il chem pentru un prieten bolnav ar trebui sa-mi spuna : mergi acasa in pace , prietenul tau se va face bine ! Credinta ta l-a salvat !

    Daca n-as crede ca sunt in stare sa-mi termin tabloul pe care l-am inceput , n-as mai continua.
    Chiar credinta mea , cateodata poate muta muntii ! E un proces subtil al constientului si al subconstientului…Stim .

    Problema e ca unii cred in Dumnezeu , in timp ce altii nici nu se gandesc la Dumnezeu cand cred ! !

    Cei care nu cred in Dumnezeu nu-i poate nimeni numi necredinciosi ! Ar fi o greseala , deci un pacat !

  5. 31/08/2010 8:35 pm

    @abis
    Ai o intelegere foarte neclara in ce il priveste pe Dumnezeu. Un crestin poate sa sufere la fel ca si un necrestin in viata asta. Un crestin nu a venit la Dumnezeu pentru fericire sau din cauza fricii de Iad. Ci pentru ce a facut El pentru noi, pentru ceea ce este El.

    • 31/08/2010 9:52 pm

      Claudiu:
      „Ai o intelegere foarte neclara in ce il priveste pe Dumnezeu.”
      Posibil, nu te contrazic. Daca esti convins de lucrul asta te rog sa ma ajuti sa inteleg mai bine.

      „Un crestin poate sa sufere la fel ca si un necrestin in viata asta.”
      Posibil. Insa daca ceea ce spui tu este adevarat, dupa aceasta viata va mai urma una, in care crestinul va fi rasplatit, iar ateul pedepsit, primul pentru ca a fost un bun executant al ordinelor primite „de sus”, al doilea pentru ca nu a fost capabil sa inteleaga…

      „Un crestin nu a venit la Dumnezeu pentru fericire sau din cauza fricii de Iad.”
      As vrea sa vad si eu macar o data pe cineva care il iubeste neconditionat pe Dumnezeu… Caruia nu-i pasa de viata de apoi… Care sa zica „Doamne eu te iubesc doar pentru ca esti tu, nu pentru viata de apoi, nu pentru ca mi-e teama de Iad ori pentru ca vreau sa ajung in Rai, si ca sa-ti dovedesc am sa incalc toate poruncile tale, asta ca sa fiu sigur ca nu voi avea viata vesnica si in felul asta nimeni nu imi poate pune la indoiala motivele dragostei!”

      „Ci pentru ce a facut El pentru noi”
      Deci dragoste conditionata de un fel de „mie ce-mi iese?”, sa inteleg… Daca nu facea ce a facut (nu mi-e prea clar ce), nu l-ai fi iubit, deci dragostea ta petnru el este una interesata, bazata pe ce-ti iese tine din „afacerea” asta

      • 01/09/2010 7:11 am

        Posibil. Insa daca ceea ce spui tu este adevarat, dupa aceasta viata va mai urma una, in care crestinul va fi rasplatit, iar ateul pedepsit, primul pentru ca a fost un bun executant al ordinelor primite “de sus”, al doilea pentru ca nu a fost capabil sa inteleaga…
        NU, crestinul nu va primi raiul pe baza meritelor lui ci pe baza meritelor lui Isus Hristos. Daca citesti Biblia vei vedea ca am dreptate. Dupa mintea noastra asa este, noi asa gandim „dupa fapta si rasplata”. Intradevar cei care sunt crestini vor primi o rasplata dupa cum au lucrat pe pamant, totusi un crestin adevarat nu lucreaza pentru rasplata atat de mult cat pentru ce a facut Isus Hristos pentru noi. „Bunatatea lui Dumnezeu nu indeamna la pocainta”. Mantuirea nu se capata prin fapte, totusi un crestin este rasplatit pentru lucrarea lui, binenteles si pentru ce a mai gresit va trebui sa dam socoteala, deci faptele unui crestin nu cauta mantuirea pentru ca el este deja mantuit, ci cauta sa le faca din dragoste pentru Dumnezeu.

        As vrea sa vad si eu macar o data pe cineva care il iubeste neconditionat pe Dumnezeu… Caruia nu-i pasa de viata de apoi… Care sa zica “Doamne eu te iubesc doar pentru ca esti tu, nu pentru viata de apoi, nu pentru ca mi-e teama de Iad ori pentru ca vreau sa ajung in Rai, si ca sa-ti dovedesc am sa incalc toate poruncile tale, asta ca sa fiu sigur ca nu voi avea viata vesnica si in felul asta nimeni nu imi poate pune la indoiala motivele dragostei!”
        Pai da in Biblie spune ca cine il iubeste pe Dumnezeu pazeste poruncile Lui, si este diferit de a pazi poruncile Lui ca sa ii arati ca Il iubesti. Este mai mult, pazirea poruncilor este dovada ca un om a fost mantuit si ca inima i-a fost schimbata.

        Deci dragoste conditionata de un fel de “mie ce-mi iese?”, sa inteleg… Daca nu facea ce a facut (nu mi-e prea clar ce), nu l-ai fi iubit, deci dragostea ta petnru el este una interesata, bazata pe ce-ti iese tine din “afacerea” asta

        Noi Il iubim pentru ca El ne-a iubit intai. Spune un verset. Ce vreau sa intelegi este ca mantuirea nu este prin fapte. Dar faptele bune sunt o evidenta a faptului ca esti mantuit.

        Fii binecuvantat!

  6. 01/09/2010 7:09 pm

    Claudiu:
    „crestinul nu va primi raiul pe baza meritelor lui”
    „un crestin este rasplatit pentru lucrarea lui, binenteles si pentru ce a mai gresit va trebui sa dam socoteala”
    Nu vezi nicio contradictie intre cele doua fraze? 🙂

    „pazirea poruncilor este dovada ca un om a fost mantuit si ca inima i-a fost schimbata”
    Dar nu exista om care sa respecte toate poruncile. Scrie in biblie ca toti suntem pacatosi, ca toti suntem vinovati de ceva (nu prea mi-e clar de ce, dar asta e alta treaba)

    „Dar faptele bune sunt o evidenta a faptului ca esti mantuit.”
    Si daca un ateu, un musulman, un evreu fac fapte bune, este o dovada ca sunt si ei mantuiti?
    Ce inseamna „a fi mantuit”?

  7. 04/09/2010 1:24 am

    Ia intrebati-va voi toti ateii si ganditi-va si la raspuns:Daca Dumnezeu a dat cele 10 porunci si a spus in una din ele ”sa nu ucizi”,cum va crede mintea aia ingusta ca El face asta?

    • eminescinescu permalink
      17/09/2010 8:50 pm

      marian,

      Exemple unde d-zeu tau ucide cu sange rece : Exod 12:29 ; 32:27 Numeri 16:35 , 16:49 , 21:3 , 16:49 , 31:17 – 18 Deutenorom 2:33-34 Iosua 10:10-27 , 28 , 30 , 32 – 33 , 34 – 35 , 36 – 37 Judecatori 1:4 ; 3:29 , 7:19-25 , 20:43-48 2 Imparati 19:35 Apocalipsa 6:8 ……….. si asta e o nimica toata … daca mai vrei doar cere si ti se va da !

  8. VladC permalink
    13/11/2010 6:21 pm

    Claudiu : „Dumnezeu nu poate sa fie iluzie optica pentru ca niciodata nu l-am vazut. Si omul nu poate sa Il vada si sa traiasca.”

    TOTAL ADEVARAT.

    Bine….inafara de :

    AVRAM
    ISAAC
    IACOV
    MOISE
    AARON
    NADAB
    ABIUD
    70 DINTRE BATRINII ISRAELULUI
    MANOE SI SOTIA LUI
    IOV
    ISAIA
    ETCETERA …

Lasă un răspuns

