Skip to content

O statistica despre avorturi

02/06/2010
tags:
by

O statistica socanta despre avorturile din USA.

Din anii ’90 incoace Romania a ucis tot atatia copii cata populatie exista la ora actuala in tara.

Anunțuri
28 comentarii leave one →
  1. sintetic permalink
    03/06/2010 8:23 pm

    Fie ca bebelusii de la mamele convise de documentarul asta sa nu avorteze, sa fie homosexuali cand sunt mari. 😀

    • 04/06/2010 1:45 pm

      Stii, am auzit tot felul de teorii cu privire la avort. Am auzit ca este mai bine sa fie avortati decat sa vina in lumea asta mizera, decat sa nu aiba ce manca, sau sa aiba niste parinti rai.

      sau altii pt ca nu mai stiu ce sa invoce incep sa spuna ca sunta atatea femei care raman insarcinate in urma unui viol sau incest, ce facem in acest caz? Si totusi acestea sunt doar 1% din totalul femeilor ce avorteaza din cu totul alte motive.

      Sau acum vi tu si spui ca o sa fie homosexuali cand sunt mari. Sa fie, dar nu este dreptul nimanui sa ia o viata de om.

      • sintetic permalink
        04/06/2010 9:10 pm

        Unii ar spune ca o aglomerare de celule nu reperezinta o fiinta umana si ca abia in al treilea semestru al sarcinii fetusul incepe sa semene a persoana. Fara indoiala, avortul este o procedura traumatizanta pentru o femeie si ar trebui cat se poate evitat. Totusi mi se pare corect ca respectiva persoana sa aiba dreptul sa aleaga daca vrea sau nu sa continue sarcina. Altfel o sa avem si mai multe cazuri de copii nascuti cu deformitati, de copii aruncati la ghena si de avorturi facute pe wc cu umerasul.

        Cel mai bun mod de a reduce numarul de avorturi este educatia sexuala, folosirea pilulei contraceptive si a prezervativului. Aaa si pilula de a doua zi, fara de care aveam pana acum o droaie de copii. 🙂

      • sintetic permalink
        04/06/2010 9:17 pm

        off:
        1.Sistemul asta de threating care face commenturile sa aiba latimea unei poezii in vers alb e de-a dreptul ridicol.

        2. Popupul care apare cand mausul trece peste un link e enervant si inutil.

      • 05/06/2010 5:56 am

        Avorturile provocate de copii deformati, incest si viol sunt cazuri foarte putine in comparatie cu celalalte. Asa ca ne vom concentra asupra acestora din urma care apar cel mai mult in urma relatiilor sexuale intre tineri necasatoriti.

        Este buna si o educatie sexuala, dar problema aceasta vine de la incalcarea Legii lui Dumnezeu. Dumnezeu a spus sa nu preacurvesti, sa nu ai relatii sexuale inainte de casatorie. Si vedem foarte bine rezultatele de ce urmeaza incalcarea acestei porunci, foarte multe boli cu transmitere sexuala, si foarte multe avorturi, crime.

        Este bine sa nu faci avort, dar si mai bine ar fi sa nu ajungi acolo.

      • Dada permalink
        06/06/2010 3:23 pm

        Stii de ce acele intreruperi de sarcina sunt asa putine? Ca multe femei zic ca asa a vrut domnul si pastreaza copilul, indiferent de ce malformatii sufera, cum a aparut, de sansa lui de supravietuire.

      • 06/06/2010 8:19 pm

        Voi niciodata nu priviti partea lucrurilor care se intampla cel mai des ci priviti exceptiile.

  2. Dada permalink
    05/06/2010 1:44 pm

    In tara asta, majoritatea tinerelor nu au habar ce e aia educatie sexuala. Si pe langa faptul ca nu au habar de treaba asta, nu au nici parinti cu care sa poata discuta despre sex. In tara asta, multe familii considera sexul un subiect tabu. Si atunci de ce te mai mira ca tinerii fac sex incepand cu varste foarte fragede, fac avort sau devin parinti in scoala generala?
    Tu vorbesti de legea lui dumnezeu…e irelevant pentru un pusti in care zburda hormonii. Mi se pare complet nefolositoare legea zeului, oricare ar fi el, atat timp cat copilul/copila in cauza nu intelege ce se intampla cu corpul sau. Trebuie sa recunosti ca nevoia sexuala exista in fiecare, oricat de crestin ar fi el, diferenta e ca ala mai putin indoctrinat nu si-o suprima.
    Cred ca numarul de avorturi nu ar mai fi atat de mare daca parintii, in primul rand, ar discuta cu odraslele lor despre sex, ce implica , consecinte etc.
    Pana una alta, consider ca daca totusi s-a ajuns la o sarcina NEDORITA sa se finalizeze prin avort. In plus in tara noastra mult iubita, violul nu are loc numai in afara mariajului, ci chiar exista soti care isi violeaza nevestele. Pe aia de ce sa ii doara in dos de legea sfanta, dar femeia ar trebui sa se teama?
    Mai mult, in ultima vreme tehnica prin care se poate pune capat unei sarcini a evoluat mult, trauma e mai mica, riscuri infinit mai mici. Si nu e o crima…copilul ala nu e copil pana prin saptamana a 4-a de sarcina. Cam o sarcina din 10 sfarseste prin avort spontan(aici femeia nu are nici o vina) si de cele mai multe ori inainte ca femeia sa realizeze ca este gravida (cam 80% au loc pana in 12 saptamani de sarcina).

    • 05/06/2010 4:59 pm

      De ce aud mereu justificari si nu o recunoastere a satrii morale rele a omului? Cand datele care ne acuza sunt atat de concludente noi tot gasim portite ca sa ne justificam. Cand Dumnezeu spune ca omul este rau…. el „nu, nu, eu sunt asa pentru ca….”. Scuzele nu vor mai avea nici o valoare in ziua Judecatii. Dumnezeu primeste pe toti oamenii sinceri si care recunosc starea lor.

      Eu nu vreau sa judec pe nimeni, doar ca scuzele acestea le vad la tot pasul. Decat sa recunoasca ca este gresit, omul mai bine cauta „nod in papura”.

      • Robotu' de servici permalink
        06/06/2010 1:10 pm

        @Claudiu
        Nute poti scuza fata de ce nu exista. Eu nu vad nici o scuza pe aici. Eu vad doar fapte…

        Omul nu are o „stare morala rea”. Omul are moralitate. Sa judeci (da, si tu o faci, chiar inconstient – este un proces uman normal) – o poti face doar in cazuri individuale…

      • Dada permalink
        06/06/2010 2:56 pm

        Nu sunt scuze, sunt fapte. Avortul reprezinta o solutie atunci cand altele nu exista.
        Stii ce ma nedumireste pe mine? De ce fix barbatii, adica cei care nu trec printr-un avort oricat de mult s-ar chinui, il blameaza cu mare convingere.
        Eu nu cred in dumnezeu, in nici un fel de zeu de altfel, asa ca amenintarile cu „sati sa vezi ce-o sa fie dupa ce mori” nu tin la mine.
        Cred ca in scoli in loc de religie ar fi mult mai necesara o ora de educatie sexuala si poate o sa ramai surprins ce mult se va reduce numarul avorturilor.

      • 06/06/2010 8:28 pm

        Biblia vorbeste de educatie sexuala dar in cadrul casatoriei. Cu asta sunt de acord.
        Eu as vrea sa intreb, de ce omul cauta sa gaseasca mereu portite de scapare sa ramana cu pacatul dar sa poata sa faca in asa fel incat sa ramana cu consecinte cat mai mici in urma pacatului savarsit?

        Stiu ca nu crezi in Dumnezeu, dar uita putin de faptul ca vorbesti cu un crestin. Tu crezi ca daca s-ar face educatie sexuala in scoli nu vor mai fi avorturi? Uita-te in SUA, unde totusi se face asa ceva la scoala iar avorturi inca sunt cu sutele de mii. Eu nu cred ca rezolvarea este in acest fel pentru ca oricat ai fi de precaut 100% nu te protejeaza nimic. Si daca s-a intamplat sa ramai insarcinata ce faci, recurgi la avort nu?

        Studiaza putin Cele Zece Porunci si vei vedea ca incalcarea lor duce la consecintele ce le avem ca rezultat in zilele noastre.

      • Robotu' de servici permalink
        07/06/2010 7:56 pm

        @Claudiu
        Educatie sexuala in cadrul casatoriei este cam… non-sens. La acel moment educatia trebuie deja sa fie facuta.

        Curios ca ai adus vorba de SUA… stii ca cele mai multe avorturi au loc in statele unde educatia sexuala se bazeaza pe promovarea abstinentei pana la casatorie? Acolo unde ea se face competent, numarul de avorturi si de boli cu transmisie sexuala este mai mic.
        Si uiti inca ceva: nici un fel de educatie sexuala – nici cea „biblica” macar – nu poate aduce numarul de sarcini nedorite si de avorturi la 0. Asa ca sa lasam ipocrizia de o parte – daca nici macar crestinismul nu poate garanta asta (cu atat mai mult cu cat in VT se da si reteta avortivelor!).

        In ceea ce priveste protectia de sarcini nedorite, exista ceva care protejeaza 100% de sarcina: sterilizarea (sperma/ovulele se pot pastra in banci criogenice). Abstinenta nu protejeaza 100% pentru ca exista un caz contra (Maria).

        Studiaza putin Cele Zece Porunci si vei vedea ca incalcarea lor duce la consecintele ce le avem ca rezultat in zilele noastre.

        De 2500 de ani oamenii se plang de „modernismul decandent al vremurilor noastre”… nu exista asa ceva…

    • sintetic permalink
      05/06/2010 7:39 pm

      Dorinta sexuala e o nevoie fiziologica absolut NORMALA a oricarei persoane sanatoase. Nu e ceva murdar sau rusinos sau gresit cum unele religii incerca sa-si convinga adeptii. Gandirea asta bolnavicioasa duce doar frustrare, complexe si stima de sine scazuta. SEXUL E NORMAL SI SANATOS.

      Majoritatea persoanelor preferea sa faca sex cu un partener de care sunt atasati emotional . Atata timp cat se protejeaza de potentialele urmari neplacute nu au nevoie de nici o hartie sau aprobare de la primarie sau de la preot/pastor pentru ca sa se simta bine. Daca mai tarziu se hotarasc ca vor sa intemeieze o familie foarte bine. Daca nu la fel. Nu e treaba nimanui insa ce fac ei in intimitate.

      • 06/06/2010 10:13 am

        Dorinta sexuala este o nevoie fiziologica normala intradevar. Dumnezeu ne-a creat asa. Totusi Dumnezeu doreste ca aceasta nevoie sa se manifeste cu o singura persoana si numai in cadrul casatoriei.

        Am auzit de multe ori ca nu este nevoie de nici o hartie ca un cuplu sa se iubeasca sau ca sa ramana impreuna, ca dragostea ii tine impreuna si nu niste hartii. Este adevarat acest lucru totusi viata bate filmul. De ce nu vor tinerii sa se casatoreasca, de ce nu vor tinerii sa se casatoreasca, le este teama de responsabilitate? Ceea ce imi spui tu sunt idealuri nu realitati. In realitate oamenii au relatii sexuale cu mai mult de o persoana inainte de casatorie. Si majoritatea de care imi vorbesti tu de fapt este o raritate.

        In Lege (cele zece porunci) gasim scris „sa nu preacurvesti” dar Iisus a spus ca orisicine se uita la o feneie ca s-o pofteasca a si preacurvit cu ea in inima lui. Pedeapsa pentru incalcarea legii lui DUmnezeu este iadul. Eu nu vreau sa te sperii. Si nici nu vreau sa iti pun in fata un standard dupa care sa iti traiesti viata. Ci iti arat ca fiecare om este pacatos, chiar si tu, chiar si eu. Fiecare om isi traieste viata in pacat. Eu doar iti spun sa fi sincer cu tine, sa iti analizezi viata si sa vezi daca nu cumva cauti scuze ca sa triesti in pacat. Iisus Hristos a venit pe pamant si a luat pedeapsa ce o meritam noi pentru pacatele noastre. Daca te pocaiesti (te intorci) din pacatele tale si iti pui increderea cu toata in inima in Iisus vei fi iertat.

      • Robotu' de servici permalink
        06/06/2010 1:20 pm

        De ce nu vor tinerii sa se casatoreasca, de ce nu vor tinerii sa se casatoreasca, le este teama de responsabilitate?

        Ce treab are una cu alta? Daca doi tineri traiesc impreuna ca si cum ar fi casatoriti (dar nu au hartia legala) in ce fel nu isi asuma responsabilitati? Situatia este identica (mai ales daca tinem cont ca un divort se poate acorda foarte usor). Asa ca ei de fapt isi asuma responsabilitatea. Ceea ce poate oferi casatoria legala este doar protectia (legala) pentru partener si copil (drepturi speciale, suplimentare).

        In realitate oamenii au relatii sexuale cu mai mult de o persoana inainte de casatorie. Si majoritatea de care imi vorbesti tu de fapt este o raritate.

        Mi se pare normal. Compatibilitatea sexuala este foarte importanta in casatorie (lipsa ei poate duce de multe ori la divort sau infidelitate), asa ca e normal ca partenerii sa fie siguri ca se potrivesc din toate punctele de vedere (inclusiv cele domestice, cum ar fi traiul in comun). Iar majoritatea aia exista – cei mai multi au un atasament emotional fata de parteneri (altfel ar fi „aventuri de o noapte” – iar asta reprezinta doar o fractiune din intercatiunile sexuale).

        P.S. Daca ne luam de cele 10 porunci si spui ca si intentia se taxeaza ca si actul in sine, pai avem niste probleme:
        1. Daca se aplica doar sexualitatii, majoritatea gandurilor de acest fel sunt inconstiente si produs normal al functionarii unui corp biologic normal. Deci ne sunt date ca si mostenire biologica, prin urmare sunt responsabilitatea lui Dzeu. In contrast, reprimarea acestor impulsuri este dovedit a duce la probleme psihice sau mentale.
        2. Daca se aplica si celorlate domenii umane, Isus pe cruce a intrebat de ce tatal sau l-a parasit (s-a indoit). Asta insemna ca ajunge in Iad?

      • 06/06/2010 7:32 pm

        @Robotu’
        Hai sa fim seriosi. Sunt tatea cazuri in care unul dintre parinti fuge de responsabilitatea de parinte atunci cand nu-si doreste sa aiba un copil, dar se intampla sa il aiba. Sti? E mai usor sa fugi de urmarile faptelor gresite atunci cand nu esti casatorit. De fapt, e mult mai usor, iar urmarile sunt mai putine. Comportamentul asta eu il numesc „egoism disperat”.

      • Dada permalink
        06/06/2010 3:10 pm

        Sexul este o necesitate fiziologica de baza si se afla pe aceeasi ramura cu nevoia de alimentatie si excretie. Pana acum religia a reusit sa ii faca pe unii sa isi suprime nevoia sexuala si chiar cea alimentara. As ramane surpinsa complet daca in cativa ani, popii nu vor reusi sa impuna si abtinutul de la defecat.Sunt sigura ca ar gasi suficiente justificari prin care sa spuna ca asta e un „obicei’ murdar.
        Revenind la sex…fericirea si longevitatea unui cuplu tine foarte mult de felul in care cei doi se inteleg in pat. Poate dumnezeului tau nu ii place ca doi oameni sa se iubeasca, sa faca sex pentru ca asa simt, sa locuiasca impreuna chiar daca nu sunt casatoriti, insa pentru sanatatea cuplului si reusita unui mariaj asta e una din retele succesului.
        Tinerii nu se casatoresc pentru ca nu au motive sa o faca. Nu au stabilitate financiara,nu au in mare parte un camin in care sa locuiasca, nu au suficienta experienta sa mentina un mariaj. Sau ar fi mai bine sa urmeze calea domnului, sa faca sex pentru prima oara dupa ce le da accordul preotul,sa locuiasca unde o fi, ca doar dumnezeu ii ocroteste oriunde, sa faca copii cu nemiluita, pe care abia sa ii poata hrani si apoi, in final, cand isi dau seama ce nefericiti, dar credinciosi sunt, sa divorteze?
        Pe Iisus nu l-a rugat nimeni sa se sacrifice si in nici un caz nu l-am rugat eu. Daca ti-as spune ca un individ X si-a taiat o mana ca sa te absolve pe tine de pacate te-ai duce si te-ai inchina lui sau l-ai ajuta sa gaseasca repede ajutor de specialitate? Asa e, Iisus ne interzice si uitatul…cum spuneam si mai sus, e un pas mic pana sa va interzica si executarea celorlalte nevoi fiziologice.
        Nu vreau sa te simti jignit, dar credinta asta a ta e mult, mult pre inumana.

      • 06/06/2010 8:46 pm

        Ddada,
        Nu m-ai jignit cu nimic. Iti inteleg frustrarea, nici eu nu sunt de acord cu cei mai multi dintre preotii ortodocsi, nici cu religia ortodoxa, desi amm intalnit preoti pentru care am toata stima. Nu sunt un om religios. Sunt doar unul care stie ca Dumnezeu exista, cred ca Biblia este Cuvantul lui si cred ca Iisus Hristos este cine a spus ca este.

        Regulile nu vor ajuta cu nimic la schimbarea omenirii. Si nici religia nu va schimba nimic, pentru ca daca esti prea religios poti sa ajungi fanatic fata de cei care nu se poarta ca tine, si avem multe exemple. Religia am spus-o si o mai spun este incercarea omului de a „se pune bine” cu Dumnezeu prin fortele lui proprii. DUMNEZEU NU VREA ASTA.

        In legatura cu tinerii care nu se casatoresc pentru ca nu au stabilitate financiara. Foarte multe cupluri cunoscute de mine din persoanele din jurul meu au tait impreuna inainte de casatorie, credeai ca sunt „destinati” sa fie impreuna si nu se vor desparti niciodata. Pana acum doar un cuplu a rezistat pana acum si nici acela nu stiu daca se va termina cu bine. Foarte rare cazurile in care cei care stau impreuna inainte de casatorie o sfarsesc bine. De ce? Dumnezeu nu a lasat sa fie asa. De ce nu a lasat sa fie asa? Pentru ca El a creat omul si stie din ce este facut si ce „poate” sa faca. De ce a lasat Legea (Cele Zece Porunci)? Ca omul sa vada ca greseste, sa se cerceteze si sa isi dea seama ca nu este bine sa fie asa. Si in plus Dumnezeu a pus in om o constiinta care este in acord cu Legea Lui. In plus, incalcarea Legii cere si o pedeapsa, nu exista nimic in aceasta lume care sa nu aiba echitate. -1+1=0 pana la urma. Dumnezeu trebuia sa faca dreptate si totusi pentru ca ii iubeste pe oameni a facut dreptate in Iisus Hristos, asta este dragoste infinita pentru ca Dumnezeu a avut o dragoste asa de mare incat s-a injosit asa de mult si a suferit pedeapsa ce o meritam noi. Noi daca recunoastem greselile noastre cu sinceritate si ne punem increderea in Iisus, vom fi iertati si Dumnezeu ne va sterge toate pacatele noastre, in plus va face ceva foarte important VA SCHIMBA OMUL RESPECTIV IN INTERIOR ceea ce niste reguli si chiar Legea nu o pot face. Il va schimba pe omul respectiv si ii va schimba „inima de piatra cu una de carne”.

        Biblia are un singur fir, mantuirea omului, citeste-o, nu cu ochi critici ci, ca sa afli ce vrea sa spuna. Acolo gasesti tot planul lui Dumnezeu in legatura cu lumea aceasta.

      • Robotu' de servici permalink
        07/06/2010 8:13 pm

        @silviu sh
        De test de paternitate ai auzit? Este cosmarul celor care vor sa fuga de „responsabilitate”… pe asta nu il mai pacalesti – platesti. deci responsabilitatea exista chiar si in afara casatoriei.

        @Claudiu
        Toate cuplurile cunoscute de mine (cu 2 exceptii) au avut perioade de trai in comun anterior casatoriei. Unele au rezistat, altele nu. In cazul celor 2 exceptii trebuie sa mentionez ca in timp ce femeile erau – sa zicem „fara experienta” – barbatii aveau experienta „vasta” in „domeniu”. Una rezista foarte frumos, cealalta… sa zicem ca termenul de „casatorie” este o batjocura in acel context. Culmea ca familia din al doilea exemplu este mult mai religioasa, si face parte dintr-o comunitate religioasa.

        Religia am spus-o si o mai spun este incercarea omului de a “se pune bine” cu Dumnezeu prin fortele lui proprii. DUMNEZEU NU VREA ASTA.

        Din contra religia este incercarea omului de a se pune bine cu Dzeu prin fortele altuia (prin intermediul dogmei). Asta este ceva inevitabil acolo unde credinta paraseste sfera individuala – chiar si in cazul familiei – vezi caricatura aia careia i se spune Westboro Church. In ceea ce priveste ultima propozitie, tu nu ai cum sa tii ce vrea Dzeu (tin sa iti reamintesc ca exista o oarece diferenta intre tine si el… mare!), poti doar sa intuiesti sau sa presupui. Ce ai zis acolo aduce a aroganta si nu e pe placul LUI (Biblia nu pridideste a ne reaminti acest lucru)…

  3. 06/06/2010 7:26 pm

    Orice abuz se plateste. Indiferent de lucru. Si aici vorbesc atat fizic, cat si moral, insa ma refer si la partea spirituala in cadrul careia acest abuz are urmari mult mai tragice decat in cazul primelor doua.

  4. sintetic permalink
    08/06/2010 11:03 am

    Chiar toate? N-as zice. Cunosc o gramada de abuzuri pe care nimeni nu le-a platit. Ce e ala un abuz spiritual si care sunt urmarile lui?

  5. Dada permalink
    08/06/2010 6:19 pm

    @Silviu Sh
    Tu chiar crezi ca un parinte fuge de responsabilitate doar in afara mariajului? Cred ca in mare parte tatii fug de responsabilitatea cresterii unui copil, cel putin in prima parte a copilariei, cand copilul respectiv nu stie sa vorbeasca, plange mai mereu si face in pampers. Iar de abuz spiritual…poti sa ne dai un exemplu?

    • 09/06/2010 7:32 am

      Abuzul spiritual este atunci cand ti se spune ceva de genul „daca nu dai bani la biserica te duci in iad”. Sau daca nu faci cutare sau cutare lucru mergi in iad. Iar oamenii sunt abuzati din acest punct de vedere si fac totul de frica ceea ce este fals. Lucrarea pe care o cere Dumnezeu de la noi este sa credem in Acela pe care L-a trimis El, Iisus Hristos (Ioan cap. 6 daca vrei sa citesti de unde am extras ideea)

      • Robotu' de servici permalink
        10/06/2010 4:59 am

        @Claudiu
        Dar cand ti se spune „daca nu crezi in Dzeu ajungi in Iad” – nu este abuz spiritual?

      • 10/06/2010 8:20 am

        Daca o sa iti spun aceasta fraza si nu iti explic de ce, poate sa fie abuz spiritual. Datoria mea este nu sa bag frica in tine sau sa te santajez si sa fac abuz de sentimentele tale. Scopul meu, asa cum ma invata si Biblia este sa ii fac pe oameni sa inteleaga. Spune Iisus Hristos ca samanta cazuta intr-un pamant bun (daca stii pilda) sunt aceia care aud Cuvantul si il inteleg.

      • 10/06/2010 10:01 am

        Daca unul iti pune pistolul la cap si zice „da-mi banii sau te omor” se cheama ca te santajeaza, indiferent ce explicatii fanteziste iti aduce, aditional. Indiferent daca are nevoie de o doza de coca, are copii mici acasa sau i s-a facut pofta de o croaziera, in fapt tot te constrange sa faci cum vrea el si tot nu ai o alternativa reala (sa fii impuscat/sa mergi in iad pentru eternitate nu o poti numi alegere).

  6. Feynman permalink
    22/06/2010 3:19 pm

    In statistica aia nu sunt pomenite avorturile spontane, la voia lui Dumnezeu. Pai e cinstit asa?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: