Skip to content

Sărbătoarea ateilor…

01/04/2010
by

Un ateu ii spune unui creştin:

– Voi, creştinii, aţi confiscat toate sărbătorile. Toate sînt legate de creştinism într-un fel sau altul!

– Păi, îmi pare rău, alegeţi-vă şi voi una!

– Care, că toate zilele sînt ocupate!

– Am eu o idee: 1 Aprilie!

2 comentarii leave one →
  1. marusca permalink
    01/04/2010 9:32 am

    pai, ce , nu se pot suprapune zilele de sarbatoare?

  2. 02/04/2010 10:48 am

    Ar fi singura zi în care păcălelile se fac pe faţă. În rest, de păcăleli se ocupă creştinii, a căror zi dedicată acestui lucru este… în fiecare zi…
    Aoleo… chiar aşa e…

Lasă un răspuns

