Skip to content

Cum au fost posibile minunile din Biblie? Pot fi demonstrate stiintific?

31/03/2010

2 comentarii leave one →
  1. 20/04/2010 8:02 pm

    Wow, foarte documentat si bine pregatit omul, m-am uitat la mai multe filmulete de ale lui si mi-a placut. Nu prea am vazut un ateu „nelamurit”.

    @ Imi place blog-ul tau, sa imi spui daca vrei sa facem schimb de link-uri. Multe binecuvantari!

  2. Adi permalink
    16/04/2012 11:20 am

    Dragut. asta e site cu bancuri? Pentru ca se aseamana foarte mult. 🙂

Lasă un răspuns

