Skip to content

Evanghelia pe care o resping ateii

09/03/2010

Poate nu sunteti obijnuiti cu ceea ce veti auzi in acest clip, dar este ceea ce Biblia proclama si nu ritualurile si dogmele impuse de o religie.

6 comentarii leave one →
  1. Pezevenghiu permalink
    11/03/2010 11:48 am

    Printre multe alte aberatii dintr-un narativ isterico-fanatic, in care nu exista nici un moment de comunicare bidirectionala si pentru care e nevoie de cateva pagini de comentarii, sa luam o fraza la puricat:

    [El (Iisus) a trait fiecare moment al vietii Lui perfect inaintea lui Dumnezeu]
    Cel de mai jos e un moment perfect?
    Ev. Matei cap.1 5
    21. Şi ieşind de acolo, a plecat Iisus în părţile Tirului şi ale Sidonului.
    22. Şi iată o femeie cananeiancă, din acele ţinuturi, ieşind striga, zicând: Miluieşte-mă, Doamne, Fiul lui David! Fiica mea este rău chinuită de demon.
    23. El însă nu i-a răspuns nici un cuvânt; şi apropiindu-se, ucenicii Lui Îl rugau, zicând: Slobozeşte-o, că strigă în urma noastră.
    24. Iar El, răspunzând, a zis: Nu sunt trimis decât către oile cele pierdute ale casei lui Israel.
    25. Iar ea, venind, s-a închinat Lui, zicând: Doamne, ajută-mă.
    26. El însă, răspunzând, i-a zis: Nu este bine să iei pâinea copiilor şi s-o arunci câinilor.

    • 11/03/2010 12:48 pm

      Nu este bine cand nu citesti toata intamplarea. 🙂

      • Pezevenghiu permalink
        11/03/2010 1:09 pm

        Am citit-o.
        Am ales doar un moment, inspirat fiind de ceea ce incearca sa insufle (sic) respectivul.

      • 11/03/2010 2:02 pm

        Daca ai citit-o, ai vazut ca Domnul Iisus ii rezolva si problema ei. Perfect inseamna fara pacat.

      • Feynman permalink
        15/03/2010 4:54 pm

        Dar tot caini au ramas. Iar afirmatia raman in picioare: nu a venit pentru caini.

      • Robotu' de servici permalink
        17/03/2010 9:32 am

        @Claudiu
        Si eu dau de mancare la un caine. Dar nu il iau in casa si il fac co=proprietar la tot ce am…

        @Feynman
        Pai nu stii ca evolutia intre specii (macroevolutie) nu exista? Sunt numai „feluri” (cainele ramane caine)…

Lasă un răspuns

